Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
6 comentaris
Conversa amb Josep Jaume Rey Peroy
Abans d'això, potser caldria ampliar la xarxa de carrils bici. Ara com ara el centre de Terrassa és impracticable.
Bon dia Jaume, que jo sàpiga el centre de Terrassa està prou condicionat per anar en bicicleta.
Hola David, és cert que la gran majoria de carrers de Terrassa són practicables per anar amb bici, però sobretot per a ciclistes experimentats, que coneixen els seus drets (i deures), que saben com ocupar el seu espai a la calçada i mantenir la calma quan hi ha conductors incívic i impacients darrera. Com que volem que moltíssima més gent s'animi a anar amb bici per la ciutat, per això hem presentat la nostra proposta al PAM2018, de pintar 130 km de carrils bici al centre dels carrers de Terrassa (a la xarxa principal de la bicicleta).
Me parece una excelente idea.
M'agrada!!!
Des del BiTer pensem que hi ha ara altres prioritats abans de posar un servei de bicicletes públiques. Els sistemes que estan funcionant a Espanya, són a grans ciutats, i amb volums importants. El cost d'implantació i manteniment és elevat, i ara cal fer molta promoció, alguns carrils bici i aparcaments de bicicletes segurs.
Carregant els comentaris ...