Comissió Seguiment nou equipament
Comissió de Seguiment
Sobre aquesta assemblea
La comissió de seguiment del nou equipament cívic del Districte 3 és un grup de treball creat al Consell Municipal del Districte 3 al febrer de 2018 per tal de treballar, de manera conjunta, les persones membres del Consell i el personal tècnic municipal, la necessitat d’espais al Districte 3.
Al juliol de 2018 aquesta comissió impulsa el Procés participatiu per a la definició del nou equipament del solar de l’antiga fàbrica Saifa Keller, que va durar 4 mesos.
Al novembre de 2018 la comissió va elevar al Plenari del Consell una proposta de fases per a la construcció del nou equipament al districte que va ser aprovada.
Podeu trobar tota la informació del procés participatiu al següent enllaç
Actualment, la comissió fa el seguiment de les diferents fases del projecte del nou equipament cívic amb espais per a la infància i la joventut.
Informació de contacte:
Objectius
La finalitat d’aquest òrgan és la d’estudiar i deliberar en profunditat el projecte del nou equipament cívic del Districte 3, oferint assessorament sobre el tema al Consell de Districte, de manera que li permeti acomplir les seves funcions.
Composició de la Comissió de seguiment del nou equipament cívic del Districte 3
La composició de la comissió es decidirà al plenari del consell per majoria absoluta. Podran formar-ne part tant membres del consell de districte coma altres persones representants d’entitats, professionals relacionats amb la temàtica, persones que puguin aportar experiència i coneixement i representants dels consells sectorials de participació, així com la ciutadania interessada. Es farà la màxima difusió amb l’objectiu de garantir la màxima participació.
La Comissió de seguiment del nou equipament cívic del Districte 3 estarà integrada per:
- Mónica Polo Rubia, regidora del Districte 3, que n’exercirà la Presidència.
- Representants d’entitats que formen part del Consell Municipal del Districte 3:
- Representant AV Xúquer: Sofia Cordero
- Representant AV Segle XX: Xavier Vives
- Representant AV Can Palet: Manuel Ávila Lorca
- Representant AV Guadalhorce: Francisco Utrera Cabrera
- Representant AS d’entitats de dones: Alba Nos i Melich
- Representant AS d’entitats de gent gran: Magdalena Aguilar García
- Representant AS d’entitats juvenils: Josep Rodríguez Montserrat
- Representant Comunitat educativa secundària: Josep Oriol Ventura Caellas
- Director Àrea Estructura Territorial i Atenció Ciutadana: Miquel Pérez Almudaina
- Arquitecta en Cap: Anna Busqué
- Directora Programa Estructura Territori Districtes i Atenció Ciutadana: Eva Magaña González
- Responsable equipaments cívics: Lluís Ycart
- Responsable tècnics/ques Districtes: Cristina Álvarez
- M. Luisa Pérez Azcárate, coordinadora del Districte 3 que farà les tasques de Secretaria Tècnica de la Comissió.
La Comissió escollirà una persona que faci la coordinació i de portaveu, que rebrà assistència i tindrà el suport tècnic de la secretaria del Consell.
A les sessions ordinàries del Plenari del Consell, les persones que facin la coordinació i de portaveus, podran exposar els avenços i els continguts de les comissions.
Organització de la Comissió
S'establirà el calendari de reunions.
De cada reunió que es realitzi, se’n redactarà un extracte amb el nombre d’assistents, els assumptes tractats i els acords adoptats.
Els acords i les accions hauran de ser elevats al plenari perquè els validi.
La comissió es dissoldrà un cop finalitzades les tasques encomanades i després d’elevar-ne les conclusions al plenari del consell.
Haurà de ser convocada, almenys, amb una setmana d’antelació.
Sessions Comissió - Trobades anteriors Veure totes (1)
Veure totes (1)Processos participatius relacionats
L’Ajuntament de Terrassa inicia el procés participatiu per a la definició del nou equipament que s’u...
-
Data d'inici
19/07/2018 -
Data de finalització
31/01/2019
-
Creat el
24/07/2018 -
Compartir: