Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Vés al contingut principal Participa a Terrassa
Logo oficial de Participa a Terrassa
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Òrgans
  • Participació en normativa
  • Calendari
  • Ajuda

Procés Participatiu Pla d'Acció Municipal Terrassa 2018

I tu? Com milloraries Terrassa? Proposa!

Fase 5 de 5
AVALUACIÓ 01/01/2018 - 31/05/2018
Veure les fases
  • El procés
  • Trobades
  • Propostes
  • Resultats

La selecció de propostes es regeix per les següents normes:

  • Pots donar suport a 3 propostes.
chevron-left Torna al llistat

Senyalitzar els itineraris de cohabitació de la xarxa principal de la bicicleta del Pla de Mobilitat Urbana.

Avatar: Associació BiciTerrassa Club BiTer.cat Associació BiciTerrassa Club BiTer.cat
13/09/2017 14:57  
Acceptades
Senyalitzar a la calçada uns carrils bici, en el centre dels carrers, d’aquesta xarxa de 131 km, així com la resta de mesures de baix pressupost que proposem en l’estudi realitzat pel BiTer l’any 2016. D’aquesta manera, la gent s’animarà molt més a circular per aquests “carrils bici” a la calçada, i la resta de persones conductores de vehicles a motor aprendran a respectar molt més a les que van amb bici, i comparteixen el mateix espai. Cost estim. 200.000 euros. https://biter.cat/documentacio/
  • Resultats al filtrar per la categoria: Mobilitat i transports Mobilitat i transports

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

236 Suports
Número d'adhesions0
Senyalitzar els itineraris de cohabitació de la xarxa principal de la bicicleta del Pla de Mobilitat Urbana. Comentaris 29

Referència: PROP-446
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: 00db228917477aef0f89e62b1d2559b72487d3c4f03be4d86ec3769aced01446

Origen: {"body":{"ca":"Senyalitzar a la calçada uns carrils bici, en el centre dels carrers, d’aquesta xarxa de 131 km, així com la resta de mesures de baix pressupost que proposem en l’estudi realitzat pel BiTer l’any 2016. D’aquesta manera, la gent s’animarà molt més a circular per aquests “carrils bici” a la calçada, i la resta de persones conductores de vehicles a motor aprendran a respectar molt més a les que van amb bici, i comparteixen el mateix espai. Cost estim. 200.000 euros. https://biter.cat/documentacio/"},"title":{"ca":"Senyalitzar els itineraris de cohabitació de la xarxa principal de la bicicleta del Pla de Mobilitat Urbana."}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.terrassa.cat/processes/2/f/10/proposals/446/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.terrassa.cat/processes/2/f/10/proposals/446/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

29 comentaris

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit
Conversa amb Participant eliminada
Avatar: Participant eliminada
11/07/2017 11:14
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Amb aquesta proposta, molta més gent s’animarà a circular per aquests “carrils bici” a la calçada, i la resta de persones conductores de vehicles a motor respectarant més a les que van amb bici, i comparteixen el mateix espai. De retruc, segur que aconseguirem que tingui menys sentit anar amb bici per les voreres.

Avatar: Antoni Pardo Amores Antoni Pardo Amores
14/09/2017 17:59
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

autovoto: http://www.ipernity.com/doc/163979/16062029 mirate si eres de la asociacion (me parece) que raro os haveis puesto de acuerdo?

Avatar: Participant eliminada
14/09/2017 19:01
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Hola Antoni, no entenc el teu raonament. Efectivament, sóc membre de l'associació BiciTerrassa Club (BiTer) que presenta aquesta proposta al PAM 2018. Els socis del BiTer votarem aquesta i altres propostes del PAM i farem campanya per donar a conèixer la proposta a la ciutadana. Em sembla que és totalment normal i legítim que defensem una proposta que és bona per promoure l'ús de la bicicleta i que és bona per a la ciutat en general. Gràcies per participar amb el teu comentari i per l'enllaç.

Avatar: Antoni Pardo Amores Antoni Pardo Amores
18/09/2017 16:56
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

donçs el que vui dir es simplement que la gent que no pertany a cap organització ni res pero vol proposar una cosa que va be per la ciutat guanyin unes altres que no estiguin tant bé només perque hi hagi votat la associació tenim que tindre les mateixes oportunitats no creus?

Avatar: Elena Xampeny Elena Xampeny
11/07/2017 15:51
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

El símbol del carril bici em fa sentir més segura a l'hora de circular amb la meva bicicleta.

Avatar: Carlos Alarcón Carlos Alarcón
17/07/2017 09:04
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Es un gran motiu per possars'hi mans a l'obra, Terrassa s'ho mereix

Avatar: JOSEP SOLSONA i PEÑARROYA JOSEP SOLSONA i PEÑARROYA
21/07/2017 11:58
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

No cal ser gaire innovadors en aquesta matèria si no implementar a la nostra ciutat el ja funciona (i molt bé) en altres indrets de l'Unió Europea. La relació cost/benefici és molt bona i s'favoreix la correcta praxis de circulació dels ciclistes urbans sota la pedagogia del respecte mutu entre tots els usuaris de la via.

Avatar: Raquel Armijos Raquel Armijos
21/07/2017 14:20
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Molt bona idea para todos los ciclistas y no contaminamos el medio ambiente para las personas

Avatar: Miquel-In Miquel-In
21/07/2017 14:55
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Aviat la qualitat de vida d una ciutat serà directament proporcional als kms de carrils bici que tingui.
Cal cuidar l aire que respirem, la nostra salut en depenen.

Avatar: Miquel-In Miquel-In
21/07/2017 15:02
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Evidentment a favor d aquesta proposta

Avatar: Angelina Angelina
21/07/2017 15:32
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Anar amb bici té l'avantatge de la mobilitat, arribes a qualsevol punt de la ciutat en 5 minuts i si pogués ser sempre per carrils bici, seria genial!
Al mateix temps, anar amb bici és beneficiós pel medi ambient i per la nostra salut.

Avatar: Albert Albert
22/07/2017 14:25
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Tot el què sigui fomentar l´ùs de la bicicleta i la cohabitació amb la resta de transports, aixì com amb els vianants (què és una altra manera molt sana de desplaçar-se per la nostra ciutat) em sembla formidable.

Avatar: José Miguel Moreno José Miguel Moreno
26/07/2017 01:09
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Si queremos que la movilidad urbana sea sostenible y que la convivencia entre peatones, ciclistas y automovilistas sea amable, es imprescindible disponer de las infraestructuras básicas para que todo eso sea posible. No podemos pretender que los ciclistas bajen de las aceras a la calzada (dejando así de intimidar a los peatones) si no se sienten seguros en ésta. Por eso es necesario empezar a adoptar medidas como las que se indican en esta propuesta que, además, son bastante económicas.

Avatar: Lourdes Morera Subirà Lourdes Morera Subirà
27/07/2017 18:27
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

És una magnífica proposta. Visualment ha de quedar molt clar que hi ha itineraris urbans que s'han de compartir. D'aquesta manera també es fomenta l'ús de la bicicleta i segurament més ciutadans s'animaran a deixar el cotxe a casa.

Avatar: Marc Marc
30/07/2017 09:41
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

La bicicleta com a mitjà de transport urbà és una molt bona alternativa; saludable i gens contaminant. D'aquesta proposta en depèn la bona convivència entre ciclistes i vianants, la pacificació del trànsit rodat i la promoció de l'ús de la bicicleta per la ciutat. Si volem una ciutat més neta i més respirable, aquesta és una magnífica proposta. Terrassa ha de ser un referent en aquest aspecte i un exemple a seguir per altres grans ciutats.

Avatar: Francisco Gomez Francisco Gomez
30/07/2017 21:10
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Completamente a favor de esta propuesta!!

Conversa amb Participant eliminada
Avatar: Participant eliminada
30/07/2017 23:19
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Aquesta proposta ja s'aplica a altres ciutats: Sant Sebastià, Alacant, València, Bilbao, Vitoria,...

Avatar: Antoni Pardo Amores Antoni Pardo Amores
14/09/2017 17:55
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

autovoto: http://www.ipernity.com/doc/163979/16062029 mirate si eres de la asociacion (me parece) que raro os haveis puesto de acuerdo?

Avatar: Marta Lladó Marta Lladó
01/08/2017 23:00
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

proposta molt interessant per que les bicicletes circulin pel centre del carril a la calçada i evitar els comuns assetjaments causats en molts casos per la desinformació.

Conversa amb Telap
Avatar: Telap Telap
02/08/2017 00:41
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Podríem ser l'Amsterdam d'aquest pais!!!

Avatar: Núria Núria
07/10/2017 09:06
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Ho dubto per les característiques de la nostra ciutat. Amsterdam és una ciutat molt plana.

Avatar: Jordi Jordi
29/08/2017 14:24
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Si hi han els carrils marcats al mig, ajudarà al fet que més gent s'atreveixi a agafar la bicicleta per la ciutat i qualsevol millora en aquest sentit és bona.

Avatar: Toni Toni
31/08/2017 13:13
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

¿Porque la gente se queja y con razón de que las bicicletas van por cualquier sitio?
Pues porque no existe una infraestructura adecuada que absorba el aumento constante que tendrá el uso de la bicicleta en nuestra ciudad como ya pasa en toda Europa. Esta propuesta es una excelente idea que junto con otras puede mejorar una carencia que el tiempo va poniendo de manifiesto.

Avatar: Francesc Francesc
05/09/2017 11:28
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Per una mobilitat sostenible!

Avatar: Antoni Pardo Amores Antoni Pardo Amores
14/09/2017 17:46
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

una pregunta sois los mismos o la misma associación que ha propuesto esta idea?

Avatar: Antoni Pardo Amores Antoni Pardo Amores
14/09/2017 17:50
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

pq si es asi sois la más votada por los propios associados pero la mas votada y no me pareceria nada justo que ganase una propuesta haciendo autovoto masivo a parte de que no es una buena idea pq aun teniendo carriles bici los que se consideran expertos en realidad son los tipicos que van a su trabajo diciendo que ha hecho 45km en bici y no es plan de reducir espacio para los coches para ciclistas que en realidad no tienen ni idea de ir civicamente por donde les toca o en el caso de no haver

Conversa amb Antoni Pardo Amores
Avatar: Antoni Pardo Amores Antoni Pardo Amores
14/09/2017 17:52
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

...carril bici mantenerse en un sitio pero no ser vehiculo y al mismo tiempo peaton eso si habria que fomentar la bicicleta no para hacer km si no utilizar esta para desplazarse por laciudad
(ir al trabajo seria un ejemplo) claro que este relativamente cerca.

Avatar: Turbolinker Turbolinker
11/10/2017 14:39
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

No entiendo a qué viene ésta "pataleta". Éste es un proceso democrático, por el que todos los ciudadanos de Terrassa tenemos el mismo derecho a votar las iniciativas que más nos interesen, de hecho se pueden votar hasta tres iniciativas. Sólo porque tus dos iniciativas no hayan tenido los votos esperados, no tienes por qué descalificar las demás.

Avatar: Christian Christian
15/09/2017 08:30
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Bona proposta.

Carregant els comentaris ...

Participa a Terrassa
  • Bústia de suggeriments
  • Reglament de Participació Ciutadana
  • Accessibilitat
  • Preguntes freqüents
  • Normes i condicions
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • Participa a Terrassa a Twitter Twitter
  • Participa a Terrassa a Facebook Facebook
  • Participa a Terrassa a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?