Procés Participatiu per a la presentació de candidatures i recollida de suports a la figura de Síndic/a de Greuges de Terrassa
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Canvis a "Manuel Pérez Díaz"
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«Escoltar per dialogar, dialogar per actuar»
Fins a la sopa!
Des que ens llevem fins que tornem al llit, l’Ajuntament hi és i molt present. Quan t’empadrones, si baixes, si baixes les escombraries, obres l’aixeta, fas servir un equipament municipal, compres un pis, aparques en zona blava, pagues taxes i impostos... Tenim l’Ajuntament fins a la sopa!
Si l’Ajuntament actua en les nostres vides com un gran prestador de serveis públics, és lògic reclamar el dret a tenir una bona administració i bons serveis. Però, si fem un cop d’ull a les memòries anuals de la Sindicatura, veurem que, malauradament, no sempre s’aconsegueix.
Una bona administració exigeix el respecte i la garantia dels drets humans i les lleis. És bàsic assolir una major proximitat entre administració i ciutadania, mecanismes que millorin la protecció d’aquesta i un acompanyament per defensar-la, protegir-la, d’una administració cada vegada més impersonal.
", "«Escuchar para dialogar, dialogar para actuar»
Hasta en la sopa!
Desde que nos quitamos hasta que volvemos a la cama, el Ayuntamiento está y muy presente. Cuando te empadronas, si bajas, si bajes la basura, obras el grifo, usas una equipación municipal, compras un piso, aparcas en zona azul, pagas tasas e impuestos... Tenemos el Ayuntamiento hasta en la sopa!
Si el Ayuntamiento actúa en nuestras vidas como un gran prestamista de servicios públicos, es lógico reclamar el derecho a tener una buena administración y buenos servicios. Pero, si damos un vistazo a las memorias anuales de la Sindicatura, veremos que, desgraciadamente, no siempre se consigue.
Una buena administración exige el respeto y la garantía de los derechos humanos y las leyes. Es básico lograr una mayor proximidad entre administración y ciudadanía, mecanismos que mejoren la protección de esta y un acompañamiento para defenderla, protegerla, de una administración cada vez más impersonal.
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«Escuchar para dialogar, dialogar para actuar»
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¡Hasta en la sopa!
Desde que nos quitamos hasta que volvemos a la cama, el Ayuntamiento está y muy presente. Cuando te empadronas, si bajas, si bajes la basura, obras el grifo, usas una equipación municipal, compras un piso, aparcas en zona azul, pagas tasas e impuestos... ¡Tenemos el Ayuntamiento hasta en la sopa!
Si el Ayuntamiento actúa en nuestras vidas como un gran prestamista de servicios públicos, es lógico reclamar el derecho a tener una buena administración y buenos servicios. Pero, si damos un vistazo a las memorias anuales de la Sindicatura, veremos que, desgraciadamente, no siempre se consigue.
Una buena administración exige el respeto y la garantía de los derechos humanos y las leyes. Es básico lograr una mayor proximidad entre administración y ciudadanía, mecanismos que mejoren la protección de esta y un acompañamiento para defenderla, protegerla, de una administración cada vez más impersonal.«Escoltar per a dialogar, dialogar per a actuar»
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Fins a la sopa!
Des que ens llevem fins que tornem al llit, l'Ajuntament està i molt present. Quan t'empadrones, si baixes, si baixes les escombraries, obres l'aixeta, uses un equipament municipal, compres un pis, aparques en zona blava, pagues taxes i impostos... Tenim l'Ajuntament fins a la sopa!
Si l'Ajuntament actua en les nostres vides com un gran prestador de serveis públics, és lògic reclamar el dret a tenir una bona administració i bons serveis. Però, si donem un cop d'ull a les memòries anuals de la Sindicatura, veurem que, desgraciadament, no sempre s'aconsegueix.
Una bona administració exigeix el respecte i la garantia dels drets humans i les lleis. És bàsic obtenir una major proximitat entre administració i ciutadania, mecanismes que millorin la protecció d'aquesta i un acompanyament per a defensar-la, protegir-la, d'una administració cada vegada més impersonal.