Procés Participatiu per a la presentació de candidatures i recollida de suports a la figura de Síndic/a de Greuges de Terrassa
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Canvis a "Ignasi Puig Ventalló"
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«Escoltar-Confirmar-Actuar»
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Aquest serà el meu lema i el meu objectiu per si soc elegit Síndic Municipal de Greuges de Terrassa. Aquests verbs representen i sintetitzen, al meu entendre, el que es considera que ha de fer un Síndic de Greuges.
Escoltar a la ciutadania, en l'àmbit d'actuació que estableix l'article 10 del reglament de la Sindicatura. La Sindicatura ha de ser propera a la ciutadania, cal empatitzar i entendre els motius que l'han portat a la Sindicatura.
Confirmar que les peticions, sol·licituds, queixes, greuges, etc., s'han esdevingut i, per tant, són susceptibles de rebre resposta. Cal confirmar, comprovar i constatar el que el ciutadà posa en coneixement de la Sindicatura.
Actuar. Un cop contrastada i confirmada la petició o queixa, és quan llavors, mitjançant els mecanismes i actuacions que el reglament posa a disposició del síndic, aquest ha de vehicular-les i adreçar-les allà on correspongui.
En el document a part, s'apunten les línies d'actuació prioritats i el seu enfocament. Hi ha, però, alguns col·lectius que per la seva particularitat i especificació, requereixen un seguiment més efectiu. Em refereixo als infants, discapacitats, Inclusió social, animals. És per això, que a vegades no és que el síndic ha d'esperar la queixa en concret, sinó que ha d'actuar quan en la seva activitat detecta una situació particularment vulnerable en aquests col·lectius.«Escuchar-Confirmar-Actuar»
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Este será mi lema y mi objetivo por sí soy elegido Síndico Municipal de Agravios de Terrassa. Estos verbos representan y sintetizan, en mi opinión, el que se considera que tiene que hacer un Síndico de Agravios.
Escuchar a la ciudadanía, en el ámbito de actuación que establece el artículo 10 del reglamento de la Sindicatura. La Sindicatura tiene que ser próxima a la ciudadanía, hay que empatizar y entender los motivos que lo han llevado a la Sindicatura.
Confirmar que las peticiones, solicitudes, quejas, agravios, etc., se han acontecido y, por lo tanto, son susceptibles de recibir respuesta. Hay que confirmar, comprobar y constatar el que el ciudadano pone en conocimiento de la Sindicatura.
Actuar. Una vez contrastada y confirmada la petición o queja, es cuando entonces, mediante los mecanismos y actuaciones que el reglamento pone a disposición del síndico, este tiene que vehicularlas y dirigirlas allá donde corresponda.
En el documento aparte, se apuntan las líneas de actuación, prioridades y su enfoque. Hay, pero, algunos colectivos que, por su particularidad y especificación, requieren un seguimiento más efectivo. Me refiero a los niños, discapacidades, Inclusión social, animales. Es por eso, que a veces no es que el síndico tiene que esperar la queja en concreto, sino que tiene que actuar cuando en su actividad detecta una situación particularmente vulnerable en estos colectivos. -
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«Escuchar-Confirmar-Actuar»
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Este será mi lema y mi objetivo por sí soy elegido Síndico Municipal de Agravios de Terrassa. Estos verbos representan y sintetizan, en mi opinión, el que se considera que tiene que hacer un Síndico de Agravios.
Escuchar a la ciudadanía, en el ámbito de actuación que establece el artículo 10 del reglamento de la Sindicatura. La Sindicatura tiene que ser próxima a la ciudadanía, hay que empatizar y entender los motivos que lo han llevado a la Sindicatura.
Confirmar que las peticiones, solicitudes, quejas, agravios, etc., se han acontecido y, por lo tanto, son susceptibles de recibir respuesta. Hay que confirmar, comprobar y constatar el que el ciudadano pone en conocimiento de la Sindicatura.
Actuar. Una vez contrastada y confirmada la petición o queja, es cuando entonces, mediante los mecanismos y actuaciones que el reglamento pone a disposición del síndico, este tiene que vehicularlas y dirigirlas allá donde corresponda.
En el documento aparte, se apuntan las líneas de actuación, prioridades y su enfoque. Hay, pero, algunos colectivos que, por su particularidad y especificación, requieren un seguimiento más efectivo. Me refiero a los niños, discapacidades, Inclusión social, animales. Es por eso, que a veces no es que el síndico tiene que esperar la queja en concreto, sino que tiene que actuar cuando en su actividad detecta una situación particularmente vulnerable en estos colectivos.«Escoltar-Confirmar-Actuar»
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Aquest serà el meu lema i el meu objectiu per si soc elegit Síndic Municipal de Greuges de Terrassa. Aquests verbs representen i sintetitzen, al meu entendre, el que es considera que ha de fer un Síndic de Greuges.
Escoltar a la ciutadania, en l'àmbit d'actuació que estableix l'article 10 del reglament de la Sindicatura. La Sindicatura ha de ser propera a la ciutadania, cal empatitzar i entendre els motius que l'han portat a la Sindicatura.
Confirmar que les peticions, sol·licituds, queixes, greuges, etc., s'han esdevingut i, per tant, són susceptibles de rebre resposta. Cal confirmar, comprovar i constatar el que el ciutadà posa en coneixement de la Sindicatura.
Actuar. Un cop contrastada i confirmada la petició o queixa, és quan llavors, mitjançant els mecanismes i actuacions que el reglament posa a disposició del síndic, aquest ha de vehicular-les i adreçar-les allà on correspongui.
En el document a part, s'apunten les línies d'actuació prioritats i el seu enfocament. Hi ha, però, alguns col·lectius que per la seva particularitat i especificació, requereixen un seguiment més efectiu. Em refereixo als infants, discapacitats, Inclusió social, animals. És per això, que a vegades no és que el síndic ha d'esperar la queixa en concret, sinó que ha d'actuar quan en la seva activitat detecta una situació particularment vulnerable en aquests col·lectius.