Audiència pública de Serveis Territorials, Seguretat, Urbanisme i Sostenibilitat
Dimarts 1 de desembre a les 18:30 h
Audiència pública de Serveis Territorials, Seguretat, Urbanisme i Sostenibilitat
Mobilitat, Trànsit I Transports, Neteja Viària, Recollida I Tractament De Residus, Habitatge I Rehabilitació, Accessibilitat, Manteniment Urbà, Parcs I Jardins, Obres Públiques, Via Pública, Seguretat I Protecció Civil, Servei Públic Abastament D’aigua, Arquitectura I Urbanisme, Medi Ambient i Sostenibilitat I Energia
Com pots participar a l'audiència?
Fes una pregunta per escrit fins 24 h abans de l'inici de l'audiència
Fes una pregunta en directe (inscripcions fins 24 h abans de l'inici de l'audiència)
Participa en el torn obert de preguntes de la sessió a través dels comentaris.
Fes una pregunta durant els 7 dies posteriors a la realització de l’audiència
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Carme
Es parla també a l'audiència de limitar en el futur la circulació de cotxes sense etiqueta . S'ha previst una millora substancial del transport públic de manera que es pugui compensar aquesta mesura que afecta directament a les persones amb menys poder econòmic? Les limitacions a fer servir els cotxes més vells obligaran a moltes persones a emprar més hores del seu poc temps lliure a traslladar-se per poder treballar per poder viure. Els llocs de treball es troben molt sovint a polígons mal o gens connectats per transport públic, inclús en ciutats diferents de la nostra. No hi ha per exemple encara una connexió directa des de Terrassa amb la UAB que molts estudiants farien servir.
Hola Carme, gràcies per la teva pregunta.
El Govern Municipal defensa una mobilitat més equilibrada, sostenible, eficaç i cómoda per la ciutadania. I aquesta és la línia defensada en les al·legacions presentades al Pla Específic de Mobilitat del Vallès, redactat per la Generalitat, on reclamem la millora de la connectivitat de la ciutat amb l’aeroport d’El Prat, mitjançant la Línia R4; la comunicació directa amb els campus universitaris de Cerdanyola (UAB) i de Diagonal-Barcelona (UB i UPC) i l’ampliació de la xarxa ferroviària del Vallès, amb la construcció de noves línies i estacions. Aquest Pla vol definir una estratègia de futur pel que fa a la mobilitat i el seu objectiu final és ser el full de ruta que defineixi les infraestructures i els serveis de transport públic i privat que necessiten el Vallès Occidental i l’Oriental fins el 2026.
Pel que fa a la mobilitat dintre de la nostra ciutat, Terrassa compta amb un servei d'autobusos urbans amb setze línies i una extensa xarxa de parades que permeten moure's per la ciutat de forma còmoda, ràpida i segura. Es tracta d'un servei ben valorat per les persones usuàries, que atorguen una nota mitjana de satisfacció superior a set, i amb capacitat d'adaptar-se a les noves necessitats de desplaçament, reforçant les linies en què es detecta una major demanda.
Lluïsa Melgares Aguirre
Tinenta d'Alcalde de Territori i Sostenibilitat
Carregant els comentaris ...