Audiencia pública de Servicios Territoriales, Seguridad, Urbanismo y Sostenibilidad
Martes 1 de diciembre a las 18:30 h
Audiencia pública de Servicios Territoriales, Seguridad, Urbanismo y Sostenibilidad
Movilidad, Tráfico y Transportes, Limpieza Viaria, Recogida Y Tratamiento De Residuos, Vivienda Y Rehabilitación, Accesibilidad, Mantenimiento Urbano, Parques Y Jardines, Obras Públicas, Vía Pública, Seguridad Y Protección Civil, Servicio Público Abastecimiento De agua, Arquitectura Y Urbanismo, medio Ambiente y Sostenibilidad y Energía
¿Cómo puedes participar en la audiencia?
Haz una pregunta por escrito hasta 24 horas antes del inicio de la audiencia
Haz una pregunta en directo (inscripciones hasta 24 horas antes del inicio de la audiencia)
Participa en el turno de preguntas de la sesión a través de los comentarios.
Haz una pregunta durante los 7 días posteriores a la realización de la audiencia
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
Detalles del comentario
Estás viendo un solo comentario
Ver todos los comentarios
Conversación con Carme
Es parla també a l'audiència de limitar en el futur la circulació de cotxes sense etiqueta . S'ha previst una millora substancial del transport públic de manera que es pugui compensar aquesta mesura que afecta directament a les persones amb menys poder econòmic? Les limitacions a fer servir els cotxes més vells obligaran a moltes persones a emprar més hores del seu poc temps lliure a traslladar-se per poder treballar per poder viure. Els llocs de treball es troben molt sovint a polígons mal o gens connectats per transport públic, inclús en ciutats diferents de la nostra. No hi ha per exemple encara una connexió directa des de Terrassa amb la UAB que molts estudiants farien servir.
Hola Carme, gràcies per la teva pregunta.
El Govern Municipal defensa una mobilitat més equilibrada, sostenible, eficaç i cómoda per la ciutadania. I aquesta és la línia defensada en les al·legacions presentades al Pla Específic de Mobilitat del Vallès, redactat per la Generalitat, on reclamem la millora de la connectivitat de la ciutat amb l’aeroport d’El Prat, mitjançant la Línia R4; la comunicació directa amb els campus universitaris de Cerdanyola (UAB) i de Diagonal-Barcelona (UB i UPC) i l’ampliació de la xarxa ferroviària del Vallès, amb la construcció de noves línies i estacions. Aquest Pla vol definir una estratègia de futur pel que fa a la mobilitat i el seu objectiu final és ser el full de ruta que defineixi les infraestructures i els serveis de transport públic i privat que necessiten el Vallès Occidental i l’Oriental fins el 2026.
Pel que fa a la mobilitat dintre de la nostra ciutat, Terrassa compta amb un servei d'autobusos urbans amb setze línies i una extensa xarxa de parades que permeten moure's per la ciutat de forma còmoda, ràpida i segura. Es tracta d'un servei ben valorat per les persones usuàries, que atorguen una nota mitjana de satisfacció superior a set, i amb capacitat d'adaptar-se a les noves necessitats de desplaçament, reforçant les linies en què es detecta una major demanda.
Lluïsa Melgares Aguirre
Tinenta d'Alcalde de Territori i Sostenibilitat
Cargando los comentarios ...