Comissió Ciutadana de Transparència
Convocatòria de presentació de candidatures en representació de les entitats ciutadanes
Quant a aquest procés
Convocatòria de presentació de candidatures en representació de les entitats ciutadanes
D'acord amb l'establert per l'Ordenança de transparència, accés a la informació i bon govern, el Ple de l'Ajuntament de Terrassa del mes de gener de 2018 va aprovar la creació de la Comissió Ciutadana de Transparència.
Aquesta Comissió serà l'encarregada tant de realitzar l'avaluació externa de la transparència municipal com de la formulació de propostes de millora en aquest àmbit, i la seva composició serà la següent:
- 5 representants d'entitats ciutadanes locals o supralocals
- 5 persones expertes en matèria de transparència en l'àmbit de la gestió documental, el dret, la comunicació i la gestió pública
- Síndica Municipal de Greuges de Terrassa
La designació de les persones representants de la ciutadania a la Comissió s'inicia amb una convocatòria per tal que les entitats interessades puguin presentar els seus candidats i candidates.
Quan?
Des del dia 15 de març fins el dia 16 d'abril (ambdós inclosos)
Com?
Presentant les propostes de candidats a través del tràmit específic a la Seu Electrònica, al que podeu accedir des d’aquest enllaç.
Accés al tràmit de presentació de candidatures
També podeu presentar la proposta presencialment a les Oficines d’Atenció Ciutadana amb els formularis habilitats a l’efecte.
Compartir: