Ordenança Reguladora de la Neteja Pública i de la Gestió dels Residus de Terrassa
Consulta prèvia a la modificació de normativa
Aportacions de La Paparola
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Consulta prèvia a la modificació de normativa
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
c1ab2feea999e30f066bfb620715b152560e3ce1b1fd7705750ccd262191f1b4
Origen:
{"body":{"ca":"Desde l’Assemblea Ecologista de Terrassa - La Paparola, creiem de vital importància que Terrassa, tercera ciutat amb major població de Catalunya, comenci a implementar mesures efectives, per tal d’aconseguir assolir uns nivells de reciclatge adequats a la ciutat. Tot i l’increment l’any 2018 fins al 38.5% de recollida selectiva respecte els 12 anys d’estancament a uns nivells del 33%, el model de recollida de residus és obvi que ha arribat a un sostre. De fet, els estudis científics confirmen que existeix un topall de recollida amb el model de contenidors al qual és clar que s’ha arribat i, per tant, és necessari afrontar aquest canvi amb determinació. Per altra banda, la legislació europea fixa que l’any 2020 havíem d’estar a uns nivells de reciclatge del 50%, molt lluny del què es troba en l’actualitat el municipi. I l’objectiu és que l’any 2035 s’assoleixi el 65%.\r\n(La resta de text s'afegeix als comentaris perquè no es pot penjar el PDF)"},"title":{"ca":"Aportacions de La Paparola "}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
<script src="https://participa.terrassa.cat/processes/cp-residus-2021/f/333/proposals/1422/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.terrassa.cat/processes/cp-residus-2021/f/333/proposals/1422/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Implementar una xarxa de compostadores comunitàries: Són molts ja els municipis que compten amb compostadores comunitàries que permeten la gestió dels residus orgànics. Les restes orgàniques comporten aproximadament el 44% del pes dels residus generats a les llars. És per això que aconseguir reduir la fracció que va a parar al rebuig i generar la consciència i la oportunitat de recuperar aquests nutrients per al seu ús privat, comunitari o municipal és clau per a reduir els costos de gestió (una problemàtica greu per la ciutat) i transitar cap a models més circulars. Aquestes compostadores poden estar gestionades de forma comunitària però requereixen un compromís per part de l’Ajuntament, per tal que les veïnes i veïns en puguin fer ús i estiguin en condicions i així la gent pugui obtenir compost i reciclar d’una forma poc costosa la matèria orgànica.
Carregant els comentaris ...