Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Vés al contingut principal Participa a Terrassa
Logo oficial de Participa a Terrassa
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Òrgans
  • Participació en normativa
  • Calendari
  • Ajuda

Ordenança de la Zona de Baixes Emissions (ZBE) de l'Ajuntament de Terrassa

Consulta prèvia a l'elaboració de l'ordenança de la Zona de Baixes Emissions (ZBE) de l'Ajuntament de Terrassa

Fase 2 de 2
Retorn 10/02/2023 - 17/03/2023
Veure les fases
  • Informació
  • Aportacions Ciutadanes
  • Retorn
chevron-left Torna al llistat

Millorar Ronda Ponent i fer acabar el tram del 4t Cinturó

Avatar: Eduard Eduard
26/01/2023 16:06  
El millor per reduïr les emisions als carrers Arquímedes i Galileu, es millorar la Ronda Ponent amb més carrils i les seves conexions a la carretera de Martorell i la C58.
A part de fer acabar el tram del 4t Cinturó fins a Martorell i les seves connexions amb la C58.
Sense aixó poca Zona de Baixes Emisions hi haurà.
Referència: TRS-PROP-2023-01-1846
Versió 1 (de 1) veure altres versions
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: 1ba44f2ac9ef018031c0570e75d12db84f8b610f3ec062f47c7e3f6327193d2a

Origen: {"body":{"es":"El millor per reduïr les emisions als carrers Arquímedes i Galileu, es millorar la Ronda Ponent amb més carrils i les seves conexions a la carretera de Martorell i la C58.\nA part de fer acabar el tram del 4t Cinturó fins a Martorell i les seves connexions amb la C58.\nSense aixó poca Zona de Baixes Emisions hi haurà."},"title":{"es":"Millorar Ronda Ponent i fer acabar el tram del 4t Cinturó"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.terrassa.cat/processes/cp-zbe/f/637/proposals/1846/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.terrassa.cat/processes/cp-zbe/f/637/proposals/1846/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

4 comentaris

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit
Conversa amb Marc Guadayol
Avatar: Marc Guadayol Marc Guadayol
26/01/2023 16:25
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Estic totalment d'acord en la ronda de ponent. Hi ha un desgavell total. Sortir de Terrassa per allà és una gimcana. Hauria de ser facilíssim.
No estic d'acord amb el 4rt cinturó però ara mateix el tram que hi ha et porta a una rotonda. Des de fa molts anys. És ridícul

Avatar: Maria Gargallo Maria Gargallo
27/01/2023 20:05
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Totalment d'acord

Avatar: Eduard Eduard
26/01/2023 16:37
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç
A favor  

Ara mateix es més fàcil que acabin el 4t cinturó. Ja hi están treballant. A part, que no depèn de l'ajuntament.
La Ronda Ponent s'hauria de fer si o si, Arquímedes i Galileu no poden continuar més així. Resulta fins i tot perillós quan els has de creuar.
Sí que costará més temps, però s'hauría d'estudiar bé, i anar fent per trams si cal.
Crec que sería molt beneficiós per la ciutat i, evitaría contaminació i soroll al centre.

Avatar: Servei de Mobilitat Servei de Mobilitat
17/03/2023 13:40
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Bon dia,
En relació a la seva aportació relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions (ZBE) a Terrassa, l’informem que l’objectiu principal de la ZBE, és reduir la contaminació ambiental deguda a la mobilitat, preservar i millorar la qualitat de l'aire i la salut pública, apropar els nivells de contaminació de la ciutat als recomanats per l'Organització Mundial de la Salut (OMS), complir els valors límit de qualitat de l'aire legalment establerts, mitigar els impactes del canvi climàtic i vetllar per un millor medi ambient sonor.
La seva aportació s’ha derivat al Servei de Mobilitat per ser valorada, però li recomanem que utilitzi el canal formal per efectuar aquestes propostes a través de la Seu Electrònica: https://aoberta.terrassa.cat/tramits/fitxa.jsp?id=3641.
Moltes gràcies per la seva participació.

Carregant els comentaris ...

Participa a Terrassa
  • Bústia de suggeriments
  • Reglament de Participació Ciutadana
  • Accessibilitat
  • Preguntes freqüents
  • Normes i condicions
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • Participa a Terrassa a Twitter Twitter
  • Participa a Terrassa a Facebook Facebook
  • Participa a Terrassa a GitHub GitHub
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

facebook Inicia sessió amb Facebook
twitter Inicia sessió amb Twitter
google Inicia sessió amb Google
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?