Ordenanza de la Zona de Bajas Emisiones (ZBE) del Ayuntamiento de Terrassa
Consulta previa a la elaboración de la ordenanza de la Zona de Bajas Emisiones (ZBE) del Ayuntamiento de Terrassa
La delimitació de la ZBE no és correcte
En diferents medis i comunicats previs, s'ha informat que la ZBE en aquesta primera fase (situada al centre de la Ciutat) finalitza per la part Est al Parc del Vallparadís. Això exclou el Carrer Salmeron, el qual també forma part de la zona centre de la ciutat i tanmateix del Districte 1. A més de ser completament discriminatori, el carrer Salmerón compleix tots els criteris que s'enmarquen dins la necessitat d'implantació de la ZBE: alt volum de circulació de vehicles, carrer estret, presència d'escoles,... tots acollits a la Ressolució de la consulta pública.
Considerem doncs cal inclou-re el Carrer Salmeron dins la delimitacio de la ZBE del Centre perquè és un carrer a TOTS els efectes enmarcat dins la delimitació Centre i al Districte 1.
Considerem doncs cal inclou-re el Carrer Salmeron dins la delimitacio de la ZBE del Centre perquè és un carrer a TOTS els efectes enmarcat dins la delimitació Centre i al Districte 1.
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
Detalles del comentario
Estás viendo un solo comentario
Ver todos los comentarios
Bon dia,
En relació a la seva aportació relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions (ZBE) a Terrassa, l’informem que l’objectiu principal de la ZBE, és reduir la contaminació ambiental deguda a la mobilitat, preservar i millorar la qualitat de l'aire i la salut pública, apropar els nivells de contaminació de la ciutat als recomanats per l'Organització Mundial de la Salut (OMS), complir els valors límit de qualitat de l'aire legalment establerts, mitigar els impactes del canvi climàtic i vetllar per un millor medi ambient sonor.
Si bé en una primera fase d’implantació es proposa que l’àrea de la ZBE estigui delimitada a l’est pel Parc de Vallparadís, a futur s’estudiarà la conveniència d’ampliar l’àrea, tal i com està plantejat al Pla de Mobilitat vigent.
Moltes gràcies per la seva participació.
Cargando los comentarios ...