Procés Participatiu Pla d'Acció Municipal Terrassa 2018
I tu? Com milloraries Terrassa? Proposa!
La selecció de propostes es regeix per les següents normes:
- Pots donar suport a 3 propostes.
Horari dels Funcionaris (Atenció al ciutada)
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
La millora de l'atenció ciutadana, d'acord amb el Pla Estratègic per als Usos i la Gestió del Temps a Terrassa (fruit d’un ampli procés participatiu),s'ha de centrar en l'aplicació de mesures que complementin l'atenció presencial tradicional a les OACs amb nous models d'atenció personalitzada associats al desenvolupament de noves tecnologies com, per exemple, la Seu Electrònica, la signatura electrònica, canals telemàtics. També en potenciar un model d'oficines electròniques d’atenció ciutadana, 24 hores i 365 dies a l’any, que simplifiquin la gestió dels serveis administratius i la possibilitat de consulta de dades sense desplaçaments, per facilitar l’estalvi temps.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
Conversa amb DIEGO CEREZO
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC Pl Didó, 5
Atenció al públic i registre: Dilluns i dimecres de 8.30 a 15.00 h. i de 16.00 a 19.00 h., dimarts i dijous de 8.30 a 15.00 h, divendres i vigílies de festius de 8.30 a 14.30 h.
De totes formes es recomanable que si treballa de 7 a 19 de dilluns a dissabte visiti un advocat laboralista. Per això mateix crec que hauria d'incloure als bancs en la proposta degut al seu horari...no?
si es clar l'unic que els bancs són empreses privades llavors l'ajuntament no te juristicció en aquell ámbit per aixo no ho he posat.
Carregant els comentaris ...