Procés Participatiu Pla d'Acció Municipal Terrassa 2018
I tu? Com milloraries Terrassa? Proposa!
Más personal en el OAC 2
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
L'Ajuntament té previst posar en marxa en els propers mesos a totes les Oficines d'Atenció Ciutadana un nou sistema de gestió de l'atenció ciutadana que mitjançant l'ús de les noves tecnologies permeti una assignació més eficient dels recursos en consonància amb l'afluència de la ciutadania a les OACs, amb l'objectiu d'optimitzar la qualitat en l'atenció que es presta i reduir els temps d'espera. Entre aquests nous mecanismes es comptarà amb un sistema per a la gestió de cues o la possibilitat de demanar cita prèvia, entre d'altres.
El nou model permetrà adequar el servei d’atenció a les disponibilitats d’agenda de la ciutadania, minimitzar els temps d’espera per a la gestió de tràmits, concertar cita a través de canals virtuals (també a través del 010), facilitar informació de l’estat operatiu del servei: temps d’espera previst, temps de tràmit, etc., assignar els/les professionals més adients segons les tipologies de tràmits a realitzar, reservar els espais més adequats per a l’atenció de les visites que ho requereixin."
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Carregant els comentaris ...