Procés Participatiu Pla d'Acció Municipal Terrassa 2018
I tu? Com milloraries Terrassa? Proposa!
La selecció de propostes es regeix per les següents normes:
- Pots donar suport a 3 propostes.
Senyalitzar els itineraris de cohabitació de la xarxa principal de la bicicleta del Pla de Mobilitat Urbana.
Acceptades
Senyalitzar a la calçada uns carrils bici, en el centre dels carrers, d’aquesta xarxa de 131 km, així com la resta de mesures de baix pressupost que proposem en l’estudi realitzat pel BiTer l’any 2016. D’aquesta manera, la gent s’animarà molt més a circular per aquests “carrils bici” a la calçada, i la resta de persones conductores de vehicles a motor aprendran a respectar molt més a les que van amb bici, i comparteixen el mateix espai. Cost estim. 200.000 euros. https://biter.cat/documentacio/
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
29 comentaris
Conversa amb Participant eliminada
Amb aquesta proposta, molta més gent s’animarà a circular per aquests “carrils bici” a la calçada, i la resta de persones conductores de vehicles a motor respectarant més a les que van amb bici, i comparteixen el mateix espai. De retruc, segur que aconseguirem que tingui menys sentit anar amb bici per les voreres.
autovoto: http://www.ipernity.com/doc/163979/16062029 mirate si eres de la asociacion (me parece) que raro os haveis puesto de acuerdo?
Hola Antoni, no entenc el teu raonament. Efectivament, sóc membre de l'associació BiciTerrassa Club (BiTer) que presenta aquesta proposta al PAM 2018. Els socis del BiTer votarem aquesta i altres propostes del PAM i farem campanya per donar a conèixer la proposta a la ciutadana. Em sembla que és totalment normal i legítim que defensem una proposta que és bona per promoure l'ús de la bicicleta i que és bona per a la ciutat en general. Gràcies per participar amb el teu comentari i per l'enllaç.
donçs el que vui dir es simplement que la gent que no pertany a cap organització ni res pero vol proposar una cosa que va be per la ciutat guanyin unes altres que no estiguin tant bé només perque hi hagi votat la associació tenim que tindre les mateixes oportunitats no creus?
El símbol del carril bici em fa sentir més segura a l'hora de circular amb la meva bicicleta.
Es un gran motiu per possars'hi mans a l'obra, Terrassa s'ho mereix
No cal ser gaire innovadors en aquesta matèria si no implementar a la nostra ciutat el ja funciona (i molt bé) en altres indrets de l'Unió Europea. La relació cost/benefici és molt bona i s'favoreix la correcta praxis de circulació dels ciclistes urbans sota la pedagogia del respecte mutu entre tots els usuaris de la via.
Molt bona idea para todos los ciclistas y no contaminamos el medio ambiente para las personas
Aviat la qualitat de vida d una ciutat serà directament proporcional als kms de carrils bici que tingui.
Cal cuidar l aire que respirem, la nostra salut en depenen.
Evidentment a favor d aquesta proposta
Anar amb bici té l'avantatge de la mobilitat, arribes a qualsevol punt de la ciutat en 5 minuts i si pogués ser sempre per carrils bici, seria genial!
Al mateix temps, anar amb bici és beneficiós pel medi ambient i per la nostra salut.
Tot el què sigui fomentar l´ùs de la bicicleta i la cohabitació amb la resta de transports, aixì com amb els vianants (què és una altra manera molt sana de desplaçar-se per la nostra ciutat) em sembla formidable.
Si queremos que la movilidad urbana sea sostenible y que la convivencia entre peatones, ciclistas y automovilistas sea amable, es imprescindible disponer de las infraestructuras básicas para que todo eso sea posible. No podemos pretender que los ciclistas bajen de las aceras a la calzada (dejando así de intimidar a los peatones) si no se sienten seguros en ésta. Por eso es necesario empezar a adoptar medidas como las que se indican en esta propuesta que, además, son bastante económicas.
És una magnífica proposta. Visualment ha de quedar molt clar que hi ha itineraris urbans que s'han de compartir. D'aquesta manera també es fomenta l'ús de la bicicleta i segurament més ciutadans s'animaran a deixar el cotxe a casa.
La bicicleta com a mitjà de transport urbà és una molt bona alternativa; saludable i gens contaminant. D'aquesta proposta en depèn la bona convivència entre ciclistes i vianants, la pacificació del trànsit rodat i la promoció de l'ús de la bicicleta per la ciutat. Si volem una ciutat més neta i més respirable, aquesta és una magnífica proposta. Terrassa ha de ser un referent en aquest aspecte i un exemple a seguir per altres grans ciutats.
Completamente a favor de esta propuesta!!
Conversa amb Participant eliminada
Aquesta proposta ja s'aplica a altres ciutats: Sant Sebastià, Alacant, València, Bilbao, Vitoria,...
autovoto: http://www.ipernity.com/doc/163979/16062029 mirate si eres de la asociacion (me parece) que raro os haveis puesto de acuerdo?
proposta molt interessant per que les bicicletes circulin pel centre del carril a la calçada i evitar els comuns assetjaments causats en molts casos per la desinformació.
Conversa amb Telap
Podríem ser l'Amsterdam d'aquest pais!!!
Ho dubto per les característiques de la nostra ciutat. Amsterdam és una ciutat molt plana.
Si hi han els carrils marcats al mig, ajudarà al fet que més gent s'atreveixi a agafar la bicicleta per la ciutat i qualsevol millora en aquest sentit és bona.
¿Porque la gente se queja y con razón de que las bicicletas van por cualquier sitio?
Pues porque no existe una infraestructura adecuada que absorba el aumento constante que tendrá el uso de la bicicleta en nuestra ciudad como ya pasa en toda Europa. Esta propuesta es una excelente idea que junto con otras puede mejorar una carencia que el tiempo va poniendo de manifiesto.
Per una mobilitat sostenible!
una pregunta sois los mismos o la misma associación que ha propuesto esta idea?
pq si es asi sois la más votada por los propios associados pero la mas votada y no me pareceria nada justo que ganase una propuesta haciendo autovoto masivo a parte de que no es una buena idea pq aun teniendo carriles bici los que se consideran expertos en realidad son los tipicos que van a su trabajo diciendo que ha hecho 45km en bici y no es plan de reducir espacio para los coches para ciclistas que en realidad no tienen ni idea de ir civicamente por donde les toca o en el caso de no haver
Conversa amb Antoni Pardo Amores
...carril bici mantenerse en un sitio pero no ser vehiculo y al mismo tiempo peaton eso si habria que fomentar la bicicleta no para hacer km si no utilizar esta para desplazarse por laciudad
(ir al trabajo seria un ejemplo) claro que este relativamente cerca.
No entiendo a qué viene ésta "pataleta". Éste es un proceso democrático, por el que todos los ciudadanos de Terrassa tenemos el mismo derecho a votar las iniciativas que más nos interesen, de hecho se pueden votar hasta tres iniciativas. Sólo porque tus dos iniciativas no hayan tenido los votos esperados, no tienes por qué descalificar las demás.
Bona proposta.
Carregant els comentaris ...