Terrassa Aprèn
Projecte educatiu de ciutat
Canvis a "Fòrum ciutadà"
Descripció (Català)
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El 22 de novembre es presentaran les conclusions dels grups i es formularan propostes per a la governança i la creació de nous grups de treball que garanteixin la continuïtat del projecte.
Tot aquest procés participatiu proporcionarà les guies per a les polítiques educatives del futur, en àmbits com la segregació educativa, la connexió entre educació a l'escola i educació fora de l'escola o la superació dels estereotips de gènere en els itineraris educatius i el desenvolupament de les vocacions d'infants i joves, entre altres. La tasca desenvolupada durant el procés participatiu també permetrà plantejar fórmules de continuïtat per garantit una participació ciutadana permanent en l'àmbit de l'educació a partir d'ara.
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El 22 de novembre es presentaran les conclusions dels grups i es formularan propostes per a la governança i la creació de nous grups de treball que garanteixin la continuïtat del projecte.
Tot aquest procés participatiu proporcionarà les guies per a les polítiques educatives del futur, en àmbits com la segregació educativa, la connexió entre educació a l'escola i educació fora de l'escola o la superació dels estereotips de gènere en els itineraris educatius i el desenvolupament de les vocacions d'infants i joves, entre altres. La tasca desenvolupada durant el procés participatiu també permetrà plantejar fórmules de continuïtat per garantit una participació ciutadana permanent en l'àmbit de l'educació a partir d'ara.
Descripció (Castellano)
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El 22 de noviembre se presentarán las conclusiones de los grupos y se formularán propuestas para la gobernanza y la creación de nuevos grupos de trabajo que garanticen la continuidad del proyecto.
Todo este proceso participativo proporcionará las guías para las políticas educativas del futuro, en ámbitos como la segregación educativa, la conexión entre educación en la escuela y educación fuera de la escuela o la superación de los estereotipos de género en los itinerarios educativos y el desarrollo de las vocaciones de niños y jóvenes, entre otros. La tarea desarrollada durante el proceso participativo también permitirá plantear fórmulas de continuidad por garantizado una participación ciudadana permanente en el ámbito de la educación a partir de ahora.
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El 22 de noviembre se presentarán las conclusiones de los grupos y se formularán propuestas para la gobernanza y la creación de nuevos grupos de trabajo que garanticen la continuidad del proyecto.
Todo este proceso participativo proporcionará las guías para las políticas educativas del futuro, en ámbitos como la segregación educativa, la conexión entre educación en la escuela y educación fuera de la escuela o la superación de los estereotipos de género en los itinerarios educativos y el desarrollo de las vocaciones de niños y jóvenes, entre otros. La tarea desarrollada durante el proceso participativo también permitirá plantear fórmulas de continuidad por garantizado una participación ciudadana permanente en el ámbito de la educación a partir de ahora.