Ordenació i pacificació del trànsit al barri del Roc Blanc
Digues la teva sobre el nou projecte estratègic de mobilitat
Encara som a temps de repensar-ho
Penso que el projecte es podría millorar en el carrer Carrasco i Formiguera, canviant la forma de aparcar el cotxes,fent-los aparcar en línia i no en batería com fins ara i no traient un carril,ja que sinó molts cotxes optarán per agafar el carrer Ferrer i Guàrdia per a donar la volta i traslladarem els embussos i la contaminació, a altres carres més petits del barri.Respecte a fer passar les bicicletes i els VMP pel mig del parc del Roc Blanc,no hi estic gens d´acord,ja que sempre ja hi ha gent gran i nens passejant tot el día i es pot produir un accident,aquest tipus de vehicles, han de circular per la carretera,ja que poden agafar grans velocitats i al nostre barri al ser zona 30 no hi ha perill per a ells.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
Trobo que és bona la sol·lució de deixar Carrasco i Formiguera com d'únic sentit. El problema és que el sentit que s'ha decidit deixar el seguirà deixant en el carrer autopista que ja és.
No és normal la velocitat a la que s'entra a Pablo Iglesias des de l'autopista, ni que aquest carrer tingui tant trànsit, i que la direcció que es manté a Carrasco i Formiguera fomenti el duo Pablo Iglesias-Carrasco i Formiguera, un per cada sentit, per convertir l'interior del barri en extensió de l'autopista.
Benvolguts,
La intencionalitat del projecte és pacificar el barri. Reduint els carrils per tràfic rodat i augmentant l'espai per vianants i bici/VMP, es pretén que usuaris que no viuen/treballen al barri, hagin de fer servir vies principals de la ciutat i no creuin per dins del barri. Es deixa el carrer Pablo Iglesias de pujada, Carrasco i Formiguera de baixada i Dom Bosco en ambdós sentits, com a carrers principals del barri, mentre que la resta seran de caràcter local.
Atenent a les demandes veïnals, s’intenta no reduir les places d’aparcament en superfície als carrers del barri.
Pel que fa a la circulació pel vial interior del parc de bicicletes i VMP, sempre ha estat permesa. Es senyala al projecte per remarcar que és una opció per continuar el trajecte. En aquest cas, els vianants tenen prioritat davant d'aquests vehicles, que s’han d’adequar a la velocitat del vianant.
Carregant els comentaris ...