Audiència pública del Programa de Govern 2023-2027
Dilluns, 29 de gener a les 18:00 h
Audiència
- Fes una pregunta escrita a l’apartat de comentaris fins a 24 hores abans de la sessió, és a dir fins a les 18:00 del 28 de gener. Per poder publicar comentaris és necessari tenir un compte d'usuari/a en aquesta plataforma. Si encara no t'has registrat, fes-ho! és molt fàcil! T'ho expliquem. Durant la sessió es donarà resposta a les vostres preguntes. Les que no es puguin contestar durant la sessió, es contestaran per escrit a la secció de comentaris.
- Participa en el torn obert de preguntes de la sessió assistint presencialment a l'audiència.
- A més, podreu seguir la sessió per streaming a través de la plataforma Participa a Terrassa i el canal de Youtube de l'Ajuntament de Terrassa. A partir del moment que pengem la gravació tindreu una setmana per fer preguntes sobre el contingut de la sessió i es respondran per escrit en la secció de comentaris.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Mireia
No estic d’acord en les modificacions peatonals que s’han fet en els C/Arquímedes i C/Galileu. Visc a aquest barri però al migdia tinc poc temps per dinar i, en lloc d’aparcar el cotxe al meu pàrquing, em va millor fer-ho al parquímetre. Es va dir que s’augmentarien en més de 2000 places d’aparcament a Terrassa, però en aquesta zona s’han reduït dràsticament. Si trobo aparcament i tens un cotxe mitjà de vegades costa molt maniobrar per entrar a l’aparcament per causa dels pals que s’hi van posar. En canvi, quan surto caminant cap aquests carrers, hi ha espai més que de sobres per caminar, massa des del meu punt de vista.
També, l’accés al comerç del centre és molt difícil per la reducció de l’aparcament, el transport públic és molt car i quasi qualsevol cosa que es compra pesa molt de manera que és millor arribar-t’hi amb cotxe, els pàrquings són molt cars a més a més. És un problema.
Voldria saber si es realitzarà alguna modificació al respecte.
L'estacionament regulat en zona blava és un instrument que s'utilitza a totes les ciutats per donar rotació als vehicles que s'hi estacionen i així facilitar que s'hi pugui estacionar un vehicle de curta estada, per aquest motiu està limitat a un màxim de 2 hores. Quan l'estada es preveu superior a aquesta durada, l'estacionament s'ha de realitzar als aparcaments soterrats, fora de l'espai públic, on no hi ha una limitació horària.
El transport públic té un cost d'aproximadament 0,3 €/trajecte amb la bonificació actual de la targeta T-25 i pels col·lectius més sensibles, com els menors de 16 anys o els majors de 65 hi ha altres targetes amb les que poden desplaçar-se gratuïtament de forma il·limitada per tota la ciutat.
Enguany s'ha iniciat la redacció del Nou Pla de Mobilitat, que s'ha d'orientar a potenciar els desplaçaments actius, com l'anar a peu o en bicicleta i la utilització del transport públic: serà en el marc d'aquesta revisió del Pla de Mobilitat vigent on s'abordaran les mesures a implementar per encaminar la ciutat a ser més eficient i sostenible en els desplaçaments de la ciutadania i de les mercaderies.
Pots consultar el Pla de Mobilitat vigent i els vídeos divulgatius a la pàgina web de l'Ajuntament:
https://www.terrassa.cat/plamobilitat
Carregant els comentaris ...