Àrees de vianants
Consulta pública prèvia a la regulació de les àrees de vianants
Zones peatonals fora del centre
Trobo que tot el que s'esta fent per peatonalitzar Terrassa es fa al centre i això crea un greuge amb les altres parts de Terrassa que no gaudeixen de les mateixes condicions. A Can Aurell (voltants del parc de Sant Jordi), Sant Pere Nord (voltants de plaça primer de Maig), La Maurina (Plaça de la Maurina i voltants) i d'altres es poden fer zones peatonalitzades o lliures de contaminants per millorar la qualitat de vida de tothom, creant així un model compartit.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
3 comentaris
Malauradament no se n'és conscient que gran part dels vehicles que circulen al centre de Terrassa ho fan per anar als seus llocs de treball fora del municipi. Tots aquells que treballen a polígons industrials, a Mollet, Martorell, Bellaterra, Granollers, i un llarge etc, no tenen una alternativa "realista" de transport públic donat que s'han de fer varis transbordaments a més que l'evident saturació del mateix transport públic, tanc Renfe com FFCC. Amb tot aquest discurs no he vist cap aportació realista de com es pensa solucionar el problema de mobilitat amb transport públic. Tot aquest sarau només té una conseqüència directa i és que tot el trànsit es desviarà pels carrers laterals a aqueta àrea de baixes emissions. Així doncs Cervantes, Galileu, Arquímedes, Faraday, incrementaràn dramàticament la contaminació atmosfèrica, acústica, congestió, donada la més que assegurada saturació. Així es va demostrar al tallar la rambla al trànsit al 2011. Així demanem un pla CLAR i REALISTA.
doncs jo soc afectada directament i si hem de tenir mes soroll al nostre carrer, hem de tenir compensacions, no pot ser mes contaminació per alguns veins pq la resta gaudeixi de zones peatonals.
I al districte 3
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...