Ordenanza de la Zona de Bajas Emisiones (ZBE) del Ayuntamiento de Terrassa
Consulta previa a la elaboración de la ordenanza de la Zona de Bajas Emisiones (ZBE) del Ayuntamiento de Terrassa
Pàrquings gratuïts dissuasoris i millorar les rondes de la ciutat
La creació de pàrquings grans i públics als afores i autobusos gratuïts o a preus reduïts cap al centre farien que la gent ja no entrés tant en cotxe (i a més a més tornarien a fer el centre atractiu per anar a passejar o de compres).
També caldria millorar les rondes, sobretot la de Ponent, això faria que els cotxes no circulessin per l'Arquímedes i el Galileu.
Si algun dia acaben la B40 també millorarà la circulació.
No és tant prohibir el pas dels cotxes, es donar més alternatives de mobilitat als ciutadans.
També caldria millorar les rondes, sobretot la de Ponent, això faria que els cotxes no circulessin per l'Arquímedes i el Galileu.
Si algun dia acaben la B40 també millorarà la circulació.
No és tant prohibir el pas dels cotxes, es donar més alternatives de mobilitat als ciutadans.
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
1 comentario
Bon dia,
En relació a la seva aportació relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions (ZBE) a Terrassa, l’informem que l’objectiu principal de la ZBE, és reduir la contaminació ambiental deguda a la mobilitat, preservar i millorar la qualitat de l'aire i la salut pública, apropar els nivells de contaminació de la ciutat als recomanats per l'Organització Mundial de la Salut (OMS), complir els valors límit de qualitat de l'aire legalment establerts, mitigar els impactes del canvi climàtic i vetllar per un millor medi ambient sonor.
La seva aportació s’ha derivat al Servei de Mobilitat per ser valorada, però li recomanem que utilitzi el canal formal per efectuar aquestes propostes a través de la Seu Electrònica: https://aoberta.terrassa.cat/tramits/fitxa.jsp?id=3641.
Moltes gràcies per la seva participació.
Cargando los comentarios ...