Ordenanza de la Zona de Bajas Emisiones (ZBE) del Ayuntamiento de Terrassa
Consulta previa a la elaboración de la ordenanza de la Zona de Bajas Emisiones (ZBE) del Ayuntamiento de Terrassa
Totalmente en desacuerdo
Terrassa no esta dentro de la zona metropolitana 1 con lo cual pagamos más. Estamos lejos de Barcelona y no tenemos esa nube toxica sobre nuestras cabezas. Ademas tenemos todavia un peaje que nos obliga a pahar para ir del centro a el barrio de Les Fonts y viceversa. Esta iniciativa es inecessaria y una barbaridad. Tampoco tenemos buenas conexiones de transporte publico en la ciudad y hay muchas barreras naturales y urbanas para moverse a pie, bicicleta etc. Ni tenemos apenas carriles bici.
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
1 comentario
Bon dia,
En relació a la seva aportació relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions (ZBE) a Terrassa, l’informem que l’objectiu principal de la ZBE és reduir la contaminació ambiental deguda a la mobilitat, preservar i millorar la qualitat de l'aire i la salut pública, apropar els nivells de contaminació de la ciutat als recomanats per l'Organització Mundial de la Salut (OMS), complir els valors límit de qualitat de l'aire legalment establerts, mitigar els impactes del canvi climàtic i vetllar per un millor medi ambient sonor.
Tot i que la ciutat de Terrassa es troba en constant procés de transformació per millorar les condicions de mobilitat dels modes de transport més sostenibles, les condicions actuals permeten que una part important dels desplaçaments que es fan amb vehicles motoritzats, cotxes i motos, es puguin fer sense problemes a peu, amb bicicleta, amb transport públic o VMP.
Moltes gràcies per la seva participació.
Cargando los comentarios ...