Ordenanza de la Zona de Bajas Emisiones (ZBE) del Ayuntamiento de Terrassa
Consulta previa a la elaboración de la ordenanza de la Zona de Bajas Emisiones (ZBE) del Ayuntamiento de Terrassa
Innecessari i injust
Aquesta ZBE és innecessària en una ciutat tant mal urbanitzada com Terrassa, hi ha molts carrers mal traçats, no hi ha vies circunvalació.
Abans d' implantar-la caldria replantejar mesures existents:
-reobrir la Rambla al trànsit
-oferir línies d' autobusos als poligons industrials
-més vigilància contra infractors de patinets elèctrics, bicicletes, i motos.
-vigilància contra l' aparcament indegut.
-abaratiment dels aparcaments i zona blava.
-reparació urgent dels carrers deteriorats (que són molts)
Abans d' implantar-la caldria replantejar mesures existents:
-reobrir la Rambla al trànsit
-oferir línies d' autobusos als poligons industrials
-més vigilància contra infractors de patinets elèctrics, bicicletes, i motos.
-vigilància contra l' aparcament indegut.
-abaratiment dels aparcaments i zona blava.
-reparació urgent dels carrers deteriorats (que són molts)
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
1 comentario
Bon dia,
En relació a la seva aportació relacionada amb la posada en funcionament de la Zona de Baixes Emissions (ZBE) a Terrassa, l’informem que l’objectiu principal de la ZBE és reduir la contaminació ambiental deguda a la mobilitat, preservar i millorar la qualitat de l'aire i la salut pública, apropar els nivells de contaminació de la ciutat als recomanats per l'Organització Mundial de la Salut (OMS), complir els valors límit de qualitat de l'aire legalment establerts, mitigar els impactes del canvi climàtic i vetllar per un millor medi ambient sonor.
Tot i que la ciutat de Terrassa es troba en constant procés de transformació per millorar les condicions de mobilitat dels modes de transport més sostenibles, les condicions actuals permeten que una part important dels desplaçaments que es fan amb vehicles motoritzats, cotxes i motos, es puguin fer sense problemes a peu, amb bicicleta, amb transport públic o VMP.
Moltes gràcies per la seva participació.
Cargando los comentarios ...