PLIA'T
#PLIAtrs Plan Local de la Infancia y la Adolescencia de Terrassa
Cambios en "Taller 4. Pequeña infancia"
Título (Castellano)
- +Taller 4. Pequeña infancia
Descripción (Català)
-
-
Descripció del taller
Taller monogràfic dedicat al debat sobre les necessitats de la Petita infància en relació als 4 eixos del PLIA
- Accediu aquí per veure els continguts i descripció dels 4 eixos del PLIA.
Objectiu
Recollir visions de diferents perfils d’agents que treballen amb infants, adolescents i famílies per a la elaboració de la diagnosi del Pla d’Infància i Adolescència de Terrassa.
En aquest taller es treballarà sobre la petita infància de manera monogràfica en relació als quatre eixos per a la diagnosi
Programació
- Benvinguda i presentacions
- Breu presentació del Pla i dels objectius del taller
- Avenç de resultats obtinguts durant la diagnosi en relació a l’eix treballat (qüestionari de priorització a personal tècnic de l’ajuntament i enquesta a infants, adolescents i famílies)
- Debat sobre la situació de la infància i l’adolescència a Terrassa en relació a l’eix treballat: punts forts i febles i propostes d’actuació
- Valoració de la sessió
Orientacions per al debat:
- Durant el debat es prioritzaran els temes identificats com a principals reptes en el qüestionari de priorització adreçat al personal tècnic de l’ajuntament
- El punt de partida del debat serà la presentació de les principals dades recollides a les enquestes realitzades a infants, adolescents i famílies, de les quals es realitzarà un primer avanç de resultats
- L’objectiu del debat s’orientarà a identificar els punts forts i els punts febles en relació a l’eix. També es recolliran propostes, si n’hi ha, tot i que aquest no és l’objectiu d’aquesta fase de la diagnosi.
- El debat es conduirà amb el suport d’eines virtuals que faciliten la interacció entre els participants i ajuden a estructurar el debat i compartir idees. Per aquest motiu, es recomana, en la mida del possible, realitzar la connexió des d’un ordenador personal per facilita la utilització d’aquestes eines digitals.
- En finalitzar el debat es compartiran els resultats del treball col.laboratiu, de manera que posteriorment a la reunió es puguin realitzar aportacions mitjançant l’enviament de comentaris a través de post-its virtuals.
-
+
Descripció del taller
Taller monogràfic dedicat al debat sobre les necessitats de la Petita infància en relació als 4 eixos del PLIA
- Accediu aquí per veure els continguts i descripció dels 4 eixos del PLIA.
Objectiu
Recollir visions de diferents perfils d’agents que treballen amb infants, adolescents i famílies per a la elaboració de la diagnosi del Pla d’Infància i Adolescència de Terrassa.
En aquest taller es treballarà sobre la petita infància de manera monogràfica en relació als quatre eixos per a la diagnosi
Programació
- Benvinguda i presentacions
- Breu presentació del Pla i dels objectius del taller
- Avenç de resultats obtinguts durant la diagnosi en relació a l’eix treballat (qüestionari de priorització a personal tècnic de l’ajuntament i enquesta a infants, adolescents i famílies)
- Debat sobre la situació de la infància i l’adolescència a Terrassa en relació a l’eix treballat: punts forts i febles i propostes d’actuació
- Valoració de la sessió
Orientacions per al debat:
- Durant el debat es prioritzaran els temes identificats com a principals reptes en el qüestionari de priorització adreçat al personal tècnic de l’ajuntament
- El punt de partida del debat serà la presentació de les principals dades recollides a les enquestes realitzades a infants, adolescents i famílies, de les quals es realitzarà un primer avanç de resultats
- L’objectiu del debat s’orientarà a identificar els punts forts i els punts febles en relació a l’eix. També es recolliran propostes, si n’hi ha, tot i que aquest no és l’objectiu d’aquesta fase de la diagnosi.
- El debat es conduirà amb el suport d’eines virtuals que faciliten la interacció entre els participants i ajuden a estructurar el debat i compartir idees. Per aquest motiu, es recomana, en la mida del possible, realitzar la connexió des d’un ordenador personal per facilita la utilització d’aquestes eines digitals.
- En finalitzar el debat es compartiran els resultats del treball col.laboratiu, de manera que posteriorment a la reunió es puguin realitzar aportacions mitjançant l’enviament de comentaris a través de post-its virtuals.
Descripción (Castellano)
-
+
Descripción del taller
Taller monográfico dedicado al debate sobre las necesidades de la Pequeña infancia en relación a los 4 ejes del PLIA
- Acceda aquí para ver los contenidos y descripción de los 4 ejes del PLIA
Objetivo
Recoger visiones de diferentes perfiles de agentes que trabajan con niños, adolescentes y familias para la elaboración del diagnóstico del Plan de Infancia y Adolescencia de Terrassa.
En este taller se trabajará sobre la pequeña infancia de manera monográfica en relación a los cuatro ejes para la diagnosis
Programación
- Bienvenida y presentaciones
- Breve presentación del Plan y de los objetivos del taller
- Avance de resultados obtenidos durante la diagnosis en relación al eje trabajado (cuestionario de priorización a personal técnico del ayuntamiento y encuesta a niños, adolescentes y familias)
- Debate sobre la situación de la infancia y la adolescencia en Terrassa en relación al eje trabajado: puntos fuertes y débiles y propuestas de actuación
- Valoración de la sesión.
Orientaciones para el debate:
- Durante el debate se priorizarán los temas identificados como principales retos en el cuestionario de priorización dirigido al personal técnico del ayuntamiento
- El punto de partida del debate será la presentación de los principales datos recogidos en las encuestas realizadas a niños, adolescentes y familias, de las que se realizará un primer avance de resultados
- El objetivo del debate se orientará a identificar los puntos fuertes y los puntos débiles en relación al eje. También se recogerán propuestas, si las hay, aunque este no es el objetivo de esta fase del diagnóstico.
- El debate se conducirá con el apoyo de herramientas virtuales que facilitan la interacción entre los participantes y ayudan a estructurar el debate y compartir ideas. Por este motivo, se recomienda, en la medida de lo posible, realizar la conexión desde un ordenador personal para facilita la utilización de estas herramientas digitales.
- Al finalizar el debate se compartirán los resultados del trabajo colaborativo, de manera que posteriormente a la reunión se puedan realizar aportaciones mediante el envío de comentarios a través de post-its virtuales.