PLIA 2022-2032
#PLIAtrs Pla Local d'Infància i Adolescència de Terrassa
Canvis a "Taller 4. Petita infància"
Descripció (Català)
-
-
Descripció del taller
Taller monogràfic dedicat al debat sobre les necessitats de la Petita infància en relació als 4 eixos del PLIA
Objectiu
Recollir visions de diferents perfils d’agents que treballen amb infants, adolescents i famílies per a la elaboració de la diagnosi del Pla d’Infància i Adolescència de Terrassa.
En aquest taller es treballara sobre la petita infància de manera monogràfica en relació als quatre eixos per a la diagnosi
Programació
- Benvinguda i presentacions
- Breu presentació del Pla i dels objectius del taller
- Avenç de resultats obtinguts durant la diagnosi en relació a l’eix treballat (qüestionari de priorització a personal tècnic de l’ajuntament i enquesta a infants, adolescents i famílies)
- Debat sobre la situació de la infància i l’adolescència a Terrassa en relació a l’eix treballat: punts forts i febles i propostes d’actuació
- Valoració de la sessió
Orientacions per al debat:
- Durant el debat es prioritzaran els temes identificats com a principals reptes en el qüestionari de priorització adreçat al personal tècnic de l’ajuntament
- El punt de partida del debat serà la presentació de les principals dades recollides a les enquestes realitzades a infants, adolescents i famílies, de les quals es realitzarà un primer avanç de resultats
- L’objectiu del debat s’orientarà a identificar els punts forts i els punts febles en relació a l’eix. També es recolliran propostes, si n’hi ha, tot i que aquest no és l’objectiu d’aquesta fase de la diagnosi.
- El debat es conduirà amb el suport d’eines virtuals que faciliten la interacció entre els participants i ajuden a estructurar el debat i compartir idees. Per aquest motiu, es recomana, en la mida del possible, realitzar la connexió des d’un ordenador personal per facilita la utilització d’aquestes eines digitals.
- En finalitzar el debat es compartiran els resultats del treball col.laboratiu, de manera que posteriorment a la reunió es puguin realitzar aportacions mitjançant l’enviament de comentaris a través de post-its virtuals.
- Per agilitar la reunió, es recomana seguir les següents pautes durant tota la connexió
-
+
Descripció del taller
Taller monogràfic dedicat al debat sobre les necessitats de la Petita infància en relació als 4 eixos del PLIA
- Accediu aquí per veure els continguts i descripció dels 4 eixos del PLIA.
Objectiu
Recollir visions de diferents perfils d’agents que treballen amb infants, adolescents i famílies per a la elaboració de la diagnosi del Pla d’Infància i Adolescència de Terrassa.
En aquest taller es treballarà sobre la petita infància de manera monogràfica en relació als quatre eixos per a la diagnosi
Programació
- Benvinguda i presentacions
- Breu presentació del Pla i dels objectius del taller
- Avenç de resultats obtinguts durant la diagnosi en relació a l’eix treballat (qüestionari de priorització a personal tècnic de l’ajuntament i enquesta a infants, adolescents i famílies)
- Debat sobre la situació de la infància i l’adolescència a Terrassa en relació a l’eix treballat: punts forts i febles i propostes d’actuació
- Valoració de la sessió
Orientacions per al debat:
- Durant el debat es prioritzaran els temes identificats com a principals reptes en el qüestionari de priorització adreçat al personal tècnic de l’ajuntament
- El punt de partida del debat serà la presentació de les principals dades recollides a les enquestes realitzades a infants, adolescents i famílies, de les quals es realitzarà un primer avanç de resultats
- L’objectiu del debat s’orientarà a identificar els punts forts i els punts febles en relació a l’eix. També es recolliran propostes, si n’hi ha, tot i que aquest no és l’objectiu d’aquesta fase de la diagnosi.
- El debat es conduirà amb el suport d’eines virtuals que faciliten la interacció entre els participants i ajuden a estructurar el debat i compartir idees. Per aquest motiu, es recomana, en la mida del possible, realitzar la connexió des d’un ordenador personal per facilita la utilització d’aquestes eines digitals.
- En finalitzar el debat es compartiran els resultats del treball col.laboratiu, de manera que posteriorment a la reunió es puguin realitzar aportacions mitjançant l’enviament de comentaris a través de post-its virtuals.